Monsters

Emmah väckte mig klockan 6 imorse, så jag är ett levande monster idag.
Inte kul. Speciellt inte när man somnade 00:30.
Det positiva: Jag har ätit äggröra och det är fint väder.
Är för trött bara för att kunna uppskatta det.
Hoppas hon sover längre imorgon, för jag är trött.

Emmah woke me up 6am this morning, so Im a living monster today.
Its not fun. Specially since I fell asleep 00:30
The positive thing: I had time to eat eggs and its nice weather today.
Is to tired to enjoy it though
Hope she sleeps longer tomorrow, couse Im tired



Off tho school
Bye

Kommentarer
Postat av: Emil

Tips:

Gå och lägg dig samtidigt som Emma ikväll!

Det är ändå inget bra på TV, böckerna kan läsas senare, knäpp av telefonen, strunta i DVD-filmerna de finns ändå kvar att tittas på nån annan gång.

Sov gott

2009-02-17 @ 11:54:09
Postat av: camilla

hahah ... du är lite bortskämnd med att du slipper gå upp så tidigt så ofta ... hi hi... morgonstund har guld i mun... hmhm sägs det... du vet här e man uppe var morgon vid 5 halv 6 ... i lördags sov han till halv 8 herregud det va ljust när jag vaknade kan inte minnas när det hände senast... skööönt...ha det gott ...

2009-02-17 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0