I guess Emmah had fun

Emmah har lekt med finger färg, och helt plötsligt har jag lärt mig vad man kan ge någon som man tycker mindre bra om i present, ja om de har barn alltså. Finger färg...
Emmah have played with some fingerpaint today, and Ive learned what you can buy for someone that you like less for a present, if they have kids. Finger Paint...

 

  

Åh vad gulligt kanske vissa av er tycker, o lite färg kan man ju alltid bara torka bort.
Kom och hjälp mig städa köket då tack, och ni kanske kan hjälpa mig och tvätta lite också kanske, och innan jag hann stoppa henne fanns det små händer i hela hallen, på väg mit badrummet. Jajamen, bara att hjälpa till.
Åh, so cute, maybe some of you are thinking, and you can just wipe away some paint.
Then come here and help me clean the kitchen, and maybe you want to help me do some washing too, and before I could stop here, there was little hands everywhere in the hall on the way to the bathroom. Yesyes, Its just to help out.


Ok, jag kanske överdrev lite, och hon hade kul, men det fanns en anledning till att jag gömt fingerfärgen som hon fick i julas, tydligen gömde jag det inte tillräckligt bra..
Ok, maybe Im exaggerating a bit, she had fun, but there is a reson I hide the fingerpaints that she got this christmas, but apperently I didnt hide it well enough..

Kommentarer
Postat av: Titus

När vill du ha hjälp?:-)

2009-02-16 @ 22:47:09
Postat av: Titus

När vill du ha hjälp?:-)

2009-02-16 @ 22:48:16
Postat av: Titus

Blev dubbelt där... Konstiga verifieringsord din blogg har, senaste var:" $3.60() chickenkebab " ....lol

2009-02-16 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0