Good night sweathearts

Tittade precis på en helskum film:S Tycker inte om sådana filmer.
Just looked at a real crazy movie:S Dont like movies like that
Nu ska jag sova
Now Im going to sleep
Min tumme gör fortfarande ont, hoppas inte nageln behöver ramla av
My tumb stil hurts, hope the nail doesnt need to fall of

Jag tror faktiskt jag har börjat gilla människorna lite igen, jag menar, samhället har ju format oss, så allt är ju inte vårat fel, för att vi är som vi är, sedan är jag ju rätt bra på att förlåta också, och på att förstå. (hehe, är en aning ironisk ok)
I actually think I started to like humans again, I mean, society have cheaped us, so not everything is our foult, we are who we are, and then again Im pretty good on forgiving too, and understanding. (Hehe, Im a bit ironic ok)
Jag vet att allt kommer lösa sig, bli bra
I know everything is going to be ok, be good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0