Flowers

Idag när jag tog mig en liten vandringtur i huset hittade jag det här
I took a walk in the house and found this

Blommor som min mamma fått, blev lite ledsen när jag tänkte på att jag minsann aldrig frå blommor, eller jo, på alla hjärtans dag 2008 fick jag blommor av min kompis:) och sedan när jag var tillsammans med ett X från Usa fick jag ngn billig bukett från Maxi som han trodde vad rosor men inte var det, jag berättatde aldrig det
Flowers my mum got, and I got sad when I thought that I never get flowers, but then I remember last valentines day my frind bought me roses, 2008 it was, and when I was togheter with my X from the Usa he bought me flowers from the xupermarket and he thought it was roses but it wasnt, I never told him that


Sedan hittade jag ju dessa, som jag fick av ett annat X för rätt länge sedan, tror det är den finaste bukett jag fått.. hmm,
Then I saw these, that another X once bought me a long time ago, think thats the prettiest flowers I have ever recieved


I love flowers, just so you know.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0