Färdigt, 2 kvar

en tenta klar, och nu kan jag bara använda en hand. får kanske åka till doktorn imon och få bort blodet under nageln.

när jag väl kom in i skrivandet så var det riktigt intressant. Skrev om individualitet i dagens moderna samhälle. Imorgon ska jag nog skriva om själva samhället, kanske om konsumtionssamhället vi lever i, rationalitet och kapitalism.

förresten har jag nog kommit fram till arr Marx faktiskt är lite missbedömd, han skrev faktiskt aldig om kommunism i sånna former som sedan vissa läsare valde att tolka det som. som jag skrev i ett tidigare inlägg, allt är relativt och kan bettraktas med läsarens ögon.

för er info är min tumme dubbelt så stor, helt lila, blå och bultar som ett eget litet hjärta.
Jaha tänker ni, nu klagar hon igen, och det kanske jag gör, men det är min blogg och jag skriver vad jag vill=)
så de så=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stakars vår lilla princessa, hon har skadat sig, buu huu snyfft. Hoppas att de blir bättre snart(:

2009-02-20 @ 21:17:10
Postat av: Titus

Go girl!

2009-02-21 @ 04:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0