Everything, or nothin

Hon kunde inte tro att det var sant, vem kunde? Att allt kunde bli så fel, eller var det inget fel?
Livet är alltid fram och tillbaka, men ibland borde det väll finnas gränser.
She couldnt belive that it was true, who could. How wrong everything could be, or was there nothing wrong?
Life is allways back and forward, but sometimes there should be limits.

Jag vet att det här kanske förvirrar er, vad menar jag, hur menar jag? Men måste man alltid mena något? Tog bara något från huvudet, och jag vet inte själv vad det betyder.
I know this maybe makes you confused, what do I mean, how do I mean. But does everything really need to mean something? Just took something from my head, I dont know what this means.

Gamla bilder på mig
Old pics on me







Snart kommer David, då ska vi bland annat dricka te=) Te är riktigt gott, men på morgonen krävs kaffe.
David is coming soon, then we will drink tea=) Tea is really good, but in the mornings I need coffee

Min kusin i Helsingborg har fått sitt 3 barn nu för inte så länge sedan, jag önskar deras lilla familj all lycka och kommer snart för att hälsa på=)
My cousines in Helsingborg got there 3 child not long ago, I wish there little family all the happiness and I will visit you soon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0