Söndagsmiddag

Hemma från en lyckad söndagsmiddag nu. Syster fick självklart följa med :)

Så nu ligger barnet och sover efter en dusch och syster är ute för att prata med pojkvännen lite :)
Å här ligger jag under en filt i soffan. Jag har kommit på varför det drar kallt i min lägenhet så det ska fixas imorgon innan plugg med Daniel sätter igång.

Italiens kycklinggryta blev det idag av Mattias, mycket gott, mycket gott.
Killen är duktig på att laga mat, och sällskapet är lika trevligt som alltid, dock förstår jag inte riktigt hur de lyckas komma in på de samtälsämnena de kommer in på hela tiden ;) hehe

När syster kommer in ska vi sätta igång någon bra film och bara ligga helt sega i soffan.
Man är ju en aning seg idag efter igår även fast jag inte kan kalla det bakis, drack ju inte spec mycket igår, då jag inte druckit på jag vet inte hur länge och jag inte tycker om att bli för full och jag inte vet toleransnivån på mig själv.

Nej nu ska jag invänta syster.

Sov gott sedan allihopa. Det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0