snö

Alla ni som har försökt säga mig att det inte alls blir ljusare ute när det är snöigt.
Alla ni som sagt att det är värre att bo i norrland än här då det är mörkare där än har även fast det är snö där och bara grådask här jämt.
Ni vet att ni är fler än en som sagt detta ;)
Nu är ni motbevisade. Det blir visst ljusare ute med snö. Haha...

Men jag vet att ni inte kommer ge mig rätt, för det skulle vara att erkänna att ni hade fel, och den mänsliga stoltheten har svårt för det här med att ha fel. Så det är lugnt, ni behöver inte erkänna att jag hade rätt.
Jag vet det iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jag bor i "Norrland" (Västerbotten) och det blir visst ljusare ute då det är snöigt.

2009-12-16 @ 21:02:26
Postat av: T

Du hade rätt!

2009-12-17 @ 10:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0