Snö idag

Vaknade upp till ett snöigt landskap idag.
Jag började faktiskt skratta.Av lycka.
Som jag längtat efter detta.
Tyvärr gjorde jag misstaget att gå ut och märka att det blev blask så fort man tog ett steg men jag ska njuta av detta ett tag, att det är snö ute. Får kanske göra allvar av min flytt till norrland.
Dock kom jag, mamma och thess fram till ett ganska bra familjeföretag som verkligen hade fungerat.

Idag blir det en hel del plugg att göra.
Ibland funderar jag på hur jag ska hinna, men jag vet att jag kan klara det.
Man brukar klara det man sätter sig för att göra, om man bestämmer sig 100%
Om jag är duktig idag ska jag belöna mig med 2 böcker jag verkligen vill ha.

Måste börja nu. Vi hörs av senare.

Kommentarer
Postat av: Madde K

Haha, ja vill man har riktig snö nuförtiden så finns det nog inget val än att flytta norrut :P har funderat på det jag med, man kanske ska skaffa en stuga som man kan åka till vintertid? :D

2009-12-16 @ 10:21:35
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0