Nu bär det iväg

Jag somnade igår när jag tänkte blogga.

Jag var ganska trött.
Dagen igår ägnades mest åt plugg.

Och idag sticker jag till Göteborg. Det ska bli kul, spännande och intressant, samt riktigt roligt.
Jag har mindre pengar än jag räknat med, men man klarar sig alltid. Heler hur?

Emmah är hos sin pappa och farmor nu. Där kommer hon få baka och göra julkarameller så jag tror nog hon får en del roligt hon också.

Men nu ska jag dubbelkolla min packning och sedan bär det iväg.
På lördag kommer bilder och annat till er, men jag tänker inte blogga när jag är där
(ren lathet, jag orkar inte ta med mig datorn upp)

Puss och kram till er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0