Imorgon gäller det

Imorgon får jag pengar. Imorgon får hela sverige pengar.

Det kommer att bli mycket mycket intressant att handla de sista julklapparna imorgon.
Speciellt med tanke på att jag inte gillar att handla när jag måste handla, eller att handla när det är vinter då det är svinkallt ute, men svinvarmt inne i affärerna och man går där och svettas bokstavligen ihjäl sig under alla vinterkläder man tagit på sig.
Sedan är jag ju inte jätte förtjust i att trängas med hela halmstads stressade befolkning i affärerna heller, men armbågsknuffar, vresighet och stressade butiksbiträden som har noll tid att svara på ens frågor.
Var inne på kicks igår bara, och höll inte på att komma ut då folk stod i vägen hela hela tiden.

Som sagt, imorgon kommer bli en så trevlig, förtjusande och avkopplande dag.. not...

Är glad över att det är snö ute iallafall, dock märkte jag att det är ganska varmt ute så det skulle inte förvåna mig om det blir blask och en massa vattenpölar imorgon lagom nu till julafton.

En julafton jag för övrigt kommer fira med mig själv, sjungandes julsånger i min ensamhet medans jag sittar framför tv:n och väntar tills kalle är slut så jag får lov att öppna julklapparna jag köpt till mig sjäv. När jag lekt en stund med dem ska jag roa mig med min aladdin chockladask och en massa plugg. God jul ska jag viska till mig själv på kvällen. God jul rebecca :)

Kommentarer
Postat av: Madde K

Ska Emmah vara borta på julafton? Är din pappa i Thailand? DU hittar nog någon att fira med, om inte annat så får du komma hem till oss, inte kul att vara ensam ju! Lycka till i affärerna idag! Puss och kram

2009-12-23 @ 12:09:56
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0