Gott nytt 2010

Idag är sista dagen på år 2009. Aldrig mer 2009, och det är både med spänning jag blickar framåt till 2010 samtidigt som en del ångest infinner sig över hur fort tiden går.

å andra sidan har jag lärt min mycket under det här året, och vuxit en del som människa igen.
Emmah har blivit ännu större och är en mogen liten tjej som ibland kan låta alldeles för vuxen :)

En vecka kvar tills C-uppsatsens slut. Det här ska jag klara. Ska skriva på det idag om emmah vill tillåta mig ;)

Igår blev en alldeles för stressig dag för att blogga, åkte iväg till malmö vid 2 tiden och såg avatar 3D men J och hans syskon. Riktigt häftigt var det :) Det till och med pirrade i magen vid vissa tillfällen så som när de hoppade över för att fånga en sån drake längst lianerna eller när de tittade ner i utsikten.

Dagen innan dess var det plugg som gällde.

I alla fall, nu ska jag försöka ta mig till ränneslöv i en bil där handbromsen frysit fast för att kunna skriva ut arbetet.

Önska mig lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0