God morgon

Jag är inte den jag var.
Jag är inte den jag vill vara.

Måste ändra på det.
Innan var jag oftast glad och flummig. Skrattade högt och hittade på roliga saker.
Kunde ställa dumma/knepiga frågor och inte bry mig om hur folk tittade konstigt.
Jag kunde ställa  mig och dansa en full dans och sedan skratta åt mig själv.
Lyssna på dåliga låter och försöka dansa till country, vilket jag verkligen inte kan ;)

Dra dåliga skämt och driva med saker.
Sätta på en danslåt och hoppa högt i sängen.

Så, därför ska jag skärpa till mig.

Varför kanske ni då frågar er, varför är jag inte sådan.
Och jag skämms över svaret. Livet kom imellan, och jag är för trött samt att jag är rädd. Jag vet inte varför jag är rädd. Men bort bort bort med det. Drömmarna och målet i sikte och nu ska det bli ändring.

Min och systers låt :) Nu blir man på bra humör så skruva upp volymen och försök dansa allihopa :)


Kommentarer
Postat av: T

Den låten alltså, vilka minnen :) Har en lång filmsnutt med hopp i sängen och allsång till den, det var tider det...

2009-12-10 @ 12:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0