Söndag morgon

Vandrar runt här i lägenheten i bara trosor (nej, fråga inte ens efter en bild på det ok!) Med kaffekoppen i högsta hugg och musik på högsta nivå, eller ganska högt..
Har fått en ny låt av J som är rätt grym faktiskt... Men jag tror att just nu kan man bara höra den om man är vän med honom på facebook, fast när den kommer ut på andra ställen meddelar jag genast er :)

Ska snart göra mig iordning, behöver verkligen duscha.. och håret behöver klippas (Madde H. !! :) Kanske kunde ordna detta gumms)

Vet ni hur härligt det är att vakna och man ser en Merca utanför dörren.. woho! Ska komma på vad jag ska göra med bilen idag..

Om en månad flyttar min kära älskade syster till Hbg.. Det kommer bli tomt utan henne här i Halland. Det kommer bli tråkigt utan henne. Undrar vem jag nu ska tvinga åka inom mig en tråkig fredag kväll med chips och en film. Eller nu ha som bollplank när hjärnan arbetar lite för mycket. Eller gå ut med en lördagkväll på impuls ?? Suck..

Hur kan du lämna mig kära syster ;)


Jag är ganska cool faktiskt. Grym och har en otrolig tur jämt här i livet :) Jag får allting jag ber om.. och ja... där kom den sidan fram av mig med.. hehe.. självkärleken.. men jag tycker bra om mig..
Förutom nu då när jag behöver duscha men inte känner för det, suck...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vad snål du är!

2009-08-02 @ 20:02:54
Postat av: Magnus

Vad snål du är!

2009-08-02 @ 20:03:26
Postat av: T

Och där kom det, lite förutsägbar Magnus :)

2009-08-03 @ 01:49:51
Postat av: Magnus

Antingen kommer du på nåt eget eller så får du gilla min dåliga humor :P



Eller så får du visa en bild på dina trosor T.

2009-08-03 @ 02:16:25
Postat av: T

Kommer inte med så mycket eget just nu, försöker hålla en ganska låg profil. Var bara så säker på att du skulle skriva precis så så det blev roligt när du väl gjorde det =). Ska fråga Rebecca om jag får sätta upp en bild på mina underkläder här men hoppas inte för mycket :)

2009-08-03 @ 07:52:00
Postat av: Magnus

Det är kul när man är så förutsägbar...Rebecca var fullt förberedd, så hon garderade sig.



Mmm har du läst vad Rebeccan har skrivit i sitt senaste inlägg ? Hon spelar ut oss =(



Dom är listiga tjejer. Och elaka.

2009-08-04 @ 08:21:28
Postat av: T

Jo, jag vet...

2009-08-06 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0