Träning, strand, pizza

Så, idag var jag faktiskt så pass duktig att jag var ute i över en timme, med träning, joggning och powerwalk.
Applåder till mig.
Efter det blev det snabbt hem för lunch. Sedan stranden några timmar.
Efter detta snabbt hem igen. Då kom J och sedan stack vi ner och träffade några kompisar och åt pizza.
Känns dock en aning motstridigt att först träna och sedan äta pizza. Jag ska ju bli fit ju.
För när J blir känd kan man ju inte se ut hur som helst ( skrev jag det där högt) ;)
Sedan blev jag och J barnfria några timmar så.. ja...ee..
Sedan stack J hem.. jobbar tidigt tidigt imorgon så..

En dag, en dag.. :)


Nu pratar jag med gamla kompisar på msn :) kul kul.
Ska snart lägga mig i sängen och läsa :)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilken semesterö var du på när du tog den bilden ? Me likes it!



Typiskt. Du loggar in på msn då jag går och lägger mig. Det är ett tecken från Allah!



Kul att du ens kommer ihåg vad msn är för nåt...;)

2009-08-07 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0