Mitt i natten

Nu äntligen har jag kommt hem från en kräftskiva..
Egentligen skulle jag bara vara chaufför åt min kära fader, men det blev även att jag stannade.
Och precis  nu, för inte så länge sedan lyckades jag få dem hemkörda och ligger nu äntligen i min säng :)

Men trevligt var det, riktigt trevligt, fast kanske inte lika kul när de blev en Aningen för fulla, när de fick för sig att börja bugga på 2 m2 kilade jag snabbt ut innan de hann greppa tag i mig..

Ligger här nu och sängen känns ganska stor faktiskt. Men jag älskar min säng, uppriktig kärlek så jag klarar mig själv i den också, och tur är väl det.

Jobbigt när man är grymt sugen på chips, men inte har några. Får vackert vänta tills imorgon eller liknande..

Min humör är borta så trött jag är, mina ögon vill inte riktigt fokusera, men ändå ska jag bädda ner mig nu med min bok som jag bara måste läsa ut...

Vet ni vad jag lärde mig igår : Du skapar ditt eget universum as you go along.. det sista hittade jag inte en korrekt bra översättning på så därför blev meningen 50 svenska, 50 engelska...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0