Måndag

och helgen är slut.
Inte för att det gör mig något men..

Idag ska jag ha en deppdag.. Yes, har bestämt mig för det.. helt enkelt för att jag vaknade på depphumör.
Tur att det regnar idag för om solen hade lyst hade det blivit svårare med en deppdag idag.
Man blir bara så irriterad på folk ibland. Eller egentligen kanske det inte handlar om irritation utan besvikelser.
Jag läste en gång : Avundas inte människan som skrattar och ler, för du vet aldrig vad för sorg den bär på.

Jag är egentligen ingen speciell. Jag vill inte vara någon speciell heller. Jag behöver inte bli ihågkommer av miljontals efter min död och mina tankar jag har i min hjärna är redan tänkt av andra. Så jag är ingen speciell.
Min tid här på jorden kommer bli ganska obemärkt, och det gör mig ingenting. Så länge jag känner att jag tillför mig själv lycka. Så länge jag känner att jag ger människorna runt mig någonting.
Men är jag lycklig? Eller är jag bara tillräckligt lycklig? För jag har gått igenom en hel del saker som .. äsch.. det går inte att formulera det..

6-igt..not.. men jag har kommit fram till att tajta jeans inte är speciellt bekväma och det här är riktigt skönt


När man har en deppdag får man äta chips till frukost. I sängen. Så det är vad jag ska göra nu.

Ta det lugnt kära vänner, ta det lugnt.. Ni som känner mig vet att jag har en bra förmåga att bara ha min deppdag några timmar. Det blir snart bra :) Fast lite uppmuntran och lite presenter och sådant skulle ju alltid uppskattas ;P hehe

Och T, om du skickar en bild på dig i trosor, kommer jag sätta upp den här i bloggen, för din skull Magnus ;) Hehehe.. Jag är inte den som är den så.. allt för er, allt för er

Kommentarer
Postat av: Madde K

om du inte har nåt planerat får du jättegärna komma hit när din deppdag är över ;)(min funkar funkar urkasst i regnigt väder:(() saknar dig ju! kram!

2009-08-03 @ 13:27:34
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Magnus

Vad generös du är...

Men du borde gå bakvägen nån gång då du tar bilder.



Du vet kan man ta bilder bak och fram, så är man väldigt skicklig med kameran.

2009-08-04 @ 08:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0