Joggingtur och städningar

När våfflorna som bäst höl på att gräddas fick jag besök, lika bra att bjuda då tänkte jag :)
Och det gjorde jag. Fast Martin det otacksama ****** tyckte inte de var lika goda som hans föräldrars våfflor är.
Aldrig mer att man bjuder honom säger jag. Hans föräldrar äger ju en våffelstuga så hallå licksom.

Efter detta blev min älskade och käraste bil lämnad på lagning för en koll på vad det kan kosta att laga den.

Och återigen efter detta hjälpte man mamma, som den snälla och hjälpsamma dotter man är, med en städning i Halmstad.

Sedan ni, sedan så joggade lilla otränade Rebecca några kilometer i skogen. Det ni.
Jag har nämligen en liten tävling med mig själv om att ha magmuskler inom en månad. Denna tävling är mot den ovetande J, jag kan dock tryggt skriva det här då jag vet att han inte läser min blogg.
Det jobbiga med att tävla mot J är bara att: Killar lättare får muskler än tjejer, J har redan magmuskler som syns och en grym kondition, alltså ligger jag redan rätt mycket efter. Men skam den som ger sig.. Det här fixar jag.. kanske.. hmm.. bara man inte äter på mc donalds direkt efter man joggat så kanske detta kan lösa sig.. hmm

Anteckning: Ha mat färdig hemma efter joggning så inte frestelsen mcdonalds tar över hand, som idag.

Ska nog gå och göra några extra situps nu och några armhävningar. Så man kan likna denna tjej ngn gång



Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0