Grillkväll på låg nivå

Hemma nu, efter en riktigt lyckad grillning.
Dels blev maten väldigt väldigt god.
Sedan var sällskapet något utöver det vanliga. Här snackar vi så mycket skratt att magen gör ont.
Här snackar vi alltså humor på riktigt låg nivå, men ibland kom ett inlägg på hög nivå.
Fishumor, utan armar humor, sex humor, bög humor, och mellan varven ganska kloka citat, som genast gjordes om till okloka citat. Här minsan trycker vi ner varandra. Kommenterar varandra.
Men faktiskt, ibland höll vi det på seriös och ganska djup nivå också.
Helt underbara killar. Tack Dennis för att du bjöd mig.
Totalt lyckad kväll.
Speciellt när alla gillar Emmah och hon inte känns ivägen. Att alla leker med henne, roar henne och pratar med henne.


Imorgon blir det joggingrunda och sedan stranden med gänget.
På kvällen kommer J. Och idag har det varit en del sms som får mig att längta efter morgondagen.

Huvudvärken gick över som ni säkert gissar, efter att jag tagit iprenen och ätit lite. Samt drack ungefär en liter citronvatten.

Need some sleep nu, så att jag orkar morgondagen.
Massa kramar och pussar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0