Wild west

Nu är jag hemma igen.
Tog mig hit tidigt för att ta hand om Emmah. Thess ligger och sover här bredvid mig.

Kvällen började igår med att jag hittade T klippa gräsmattan där hemma hos honom

 

Sedan stack vi till Wild west, där det var en privatfest på ungefär 50 per. Välkomstdrink, förrätt, huvudrätt betalade vi själva.
Mycket trevligt med en del trevligt folk, en del mindre trevligt folk, men trevligt var det.
Sedan kom det Taxi bilar och körde oss till en förfest lokal. Där fanns det en hel del sprit



och en hel del roligt folk


Vi träffade på min klasskompis Daniel och lånade hans toalett då han bodde i närheten. På toaletten i lokalen fanns det inget toapapper nämligen. Trevligt att träffa honom.



Sedan blev det utgång till moon, men vi var lite över allt, gick runt lite.
Sedan åkte vi hem, efter en rolig kväll.

Och nu ligger man här, och ska alldeles strax ge Emmah något att äta.
En aning seg efter gårdagen, men det kan det vara värt.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0