Good night, sleep well, good dreams

Så, då sitter man här igen. Ska snart lägga mig. T kom och nu gick han, hehehe.
En som heter Ante hämtade honom, för han var på väg hem. Ante är ganska rolig faktiskt.
Jag, han och T kom fram till att sexliv över 80 kan funka. Yes, djupt vi vet!
Ibland har vi faktiskt väldigt djupa diskutioner om filosofi, meningen med livet och mattematiska formler faktiskt!
Okej, kanske inte i den grad som jag precis framställde här, filosofi är ju ganska lätt att få in i konversationer då man filosoferar lite titt som tätt på lite allt möjligt, mattematiska formler brukar sträcka sig till ja, max talet 26 ungefär och meningen med livet..... är att leva och det är precis det jag gör :)

 

Nu är det påsk, och ser ni, gräset är GRÖNT!! Helt otroligt, vårtecken i högsta grad.
Alla pratar om våren, och alla verkar vara ganska vårgalna, eller vintertrötta beroende på hur man ser det.
Jag personligen är riktigt vintertrött
 

Nu ska jag förbereda morgondagen. Imorgon ska jag göra något roligt. Älskar verkligen mitt liv nu och att jag är jag. Thess sa häromdagen att hon nästan är avundsjuk för att så mycket händer mig nu, men å andra sidan så har jag inte haft det lätt heller innan. Nu flyter allt på, och jag har kul i princip varje dag. Coolt!

Sov gott allihopa!

Ps. till T. Tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack
Du vet att jag tycker om dig ok!

Nämen oj, skrev jag precis något som blir väldigt offentligt?!?

Kommentarer
Postat av: Titus

Puss och god natt! Tycker om dig med :-)

2009-04-10 @ 03:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0