God morgon allihopa

God morgon god morgon.
Känner mig rätt pigg och utvilad idag faktiskt, och nu sitter jag här framför datorn med en påklädd Emmah och en katt i knät.
Har sovit med en knut på huvudet för att få lite volym i håret idag, och jag tänker inte sminka mig, då jag bara ska sitta hemma idag och plugga.

Iomed att det har blivit så många nya läsare som inte känner mig så tar vi en liten lista (igen) så ni får lite humm om vem jag är:)

Den här listan hittade jag på cosmopolitan.se!

  

Matvanor:

Bästa maträtt? Älskar kött, och sallad
Bästa dryck? Hmm, mjölk, eller saft, eller tropicana juice

Hat dryck och maträtt? Tycker inte om ärtsoppa, blodpudding, och dryck, hmm, tycker inte om fejk cola eller fanta kopior, som cuba-cola och zingo osv.

Bästa alkoholdryck? Ohh, svår.. finns många drinkar, men gillar inte sliskigt sött

Använder du smör på smörgåsen? Oftast, beroende på vilket pålägg jag har, är det bredbart pålägg hoppas jag över det
Smågodis eller färdiga påsar Smågodis, då kan jag ju blanda själv ju

Favoritglass? Piggelin, så klart!! Men ananassplitt är också god, och ibland är jag sugen på twister
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Alldeles alldeles för lite, har inte shoppat på evigheter :(

Har du mer skor än kläder? Nope, har knappt några egna skor, skulle behöva

Favoritplagg? Jeans med snygga överdelar, eller shorts

Hatplagg? Har svårt för en del klänningar

  

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jag pluggar på högskola, till något som heter SocialPsykolog. Vad jag ska jobba med vet jag inte riktigt, men jag blir beteendevetare

Vad vill du bli? Något roligt, något givande och något intressant

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, absolut, tycker det är kul i den akademiska världen

Är lönen viktigast? Hmm, hellre ett roligt jobb med dålig lön än ett tråkigt jobb med bra lön

  

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet som är typ som ett radhus, en 2:a

Framtidsplaner med boende? Vill ha ett eget hus, med en veranda längst med hela huset, och mycket tomt
Litet eller jättestort? Drömboende? Lagom stort, man vill ju inte städa en massa extra yta
Landet eller mitt i stan? Jag vill ha båda världarna, ska komma på en lösning för det

Mysigt eller sterilt? Hmm, jag vill blanda där också...

  

Lite allt möjligt:

Har du barn? Jag har barn, snart 4 åriga Emmah som jag är ensam med sedan graviditeten. O nej, jag är ingen olycklig övergiven ensamstående mamma som behöll ihop om en återförening med pappan. Snarare en som var emot abort och råkade bli gravid men klarar jobbet enastående
Är otrohet okej? Som doktor Phil sa en gång : Allting du inte kan göra eller säga framför din partner är otrohet. Otrohet är inte okej, men där handlar det inte bara om handlingar, någon kan vara lika otrogen genom att gå omkring och vilja göra något med någon annan, eller drömma om någon annan.

Älskar du någon? Jag älskar många, på olika sätt. Har egentligen väldigt lätt för att älska människor

Betyder familjen mycket för dig? Snacka gärna skit om mig, men snackar du om min familj ...... JA
Är du lojal? Fruktansvärt lojal. Jag får prata illa om folk jag är sur på för tillfället, men ingen annan får det för då... Jag kan vara för lojal ibland. Så även om jag är sviken försvarar jag människan flera år efteråt

Tycker du om att dricka dig full? Egentligen inte nej, tycker inte om att inte ha kontroll och att inte se ordenltigt

Hemmafest eller krogen? Älskar att dansa så då blir det krogen, men om man vill umgås är hemmafest bäst, på krogen umgås man inte. Man tittar och ler på varandra bara för att man inte hör igenom musiken.

Ska lämna Emmah på dagis nu.
Höres allihopa!! :)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roliga listor. Är det på cosmo du får tag på dem?

2009-04-30 @ 10:15:06
Postat av: Anonym

God morgon. Vad Söt du är

2009-04-30 @ 10:15:30
Postat av: Fia

Har du sett någonting som heter gratisklader.. kolla in det

2009-04-30 @ 10:19:10
Postat av: Anonym

Jaha, så du har barn, där ser man

2009-04-30 @ 10:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0