Bilfärd och fika med Joanna

Fick följa med Thess och köra pappa och hans fru Oom till tågstationen.
Iomed de körde med jobbebilen var någon tvungen att sitta bak.
Gissa vem de lastade in där?

Bilderna blev skakiga och hoppiga, för det var skakigt och hoppigt där bak.
  
 
Det här delade jag plats med. Jaha tänkte jag under bilfärden, så här har kidnappade offer det när de ska fraktas någonstans och bli sålda som slavar


Jag blev riktigt glad när de släppte ut mig, så här satt jag inklämd


Sedan stack vi i ill-fart till Halmstad (igen) för att fika med Joanna på Espresso



 





Efter halmstad hämtade vi Emmah och åkte för att hämta Tösen, Thess katt som var inne för sterilisering idag.
Stackarn hon var helt omtöknad och seg. Lilla gulliga Tösen!

Nu ska jag sticka till T med Emmah och sova där inatt. Har saknat honom hela dagen så äntligen :)
Skriver lite senare igen kära läsare



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0