Trötter

Jag är riktigt trött nu, och hungrig vilket är jobbigt.
För det jag har är makaroner, och makaroner åt jag innan.
Jag är också för trött för att orka ta mig någonstans och snabbhandla något.
Vet inte ens vad jag är sugen på, men hungrig är jag.
Emmah är fortfarande vaken så ska man handla ska man egentligen passa på nu, men jag är så trött.
Vilka dilemman.
Sushi finns inte ens i Laholm, suck suck suck!
Måste flytta härifrån snart. Eller det kommer ju bli om ett år, lite drygt.
Undrar vad som händer med livet sedan.

Men nog om det. Hungrig-trött. Vad ska jag göra?
Åka iväg och handla något, eller stanna i min säng. Hmmm...
Men det enda jag är sugen på finns inte ens här i närheten.. orkar def. inte köra till Halmstad iaf. för det.

Nu måste jag tänka.
Skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0