Önskningar

Jaha, så vad har jag gjort idag då?
Iomed jag har bloggat så dåligt.
ALLT!
Städat, skurat, betalat räkningar, sorterat, möblerat om, nattat Emmah osv.

Nu önskar jag bara att jag hade en massa saker.
Fast egentligen kanske det hade räckt med en önskan, pengar, för då borde alla problem bli lösta.

Hemskt egentligen, hur beroende man ska vara av pengar.
Allt kretsar kring det, och jag ska egentligen inte klaga, för jag klarar mig ju.

Det enda jag är lite ledsen över är att Emmah fyller år denna månad, och jag har bara 200 kr kvar denna månad.
Eller jag pratar om Maj månad nu.

Så det jag skulle önska, var att jag kunde ge henne en riktigt bra fördelsedag i år

Vad skulle ni önska er om ni fick 3 önskingar?
Tror ni förresten på att man verkligen får en önskan uppfylld om man ser en fallande stjärna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att man får det man önskar sig, men man får ju inte säga det högt när man ser stjärnan falla

2009-04-29 @ 23:57:00
Postat av: Klara

oh det låter jobbigt det men hennes födelsedag. Hoppas det löser sig.

Kram

2009-04-30 @ 00:02:44
Postat av: Emilie

Jag brukar önska mig saker, men de händer typ aldrig

2009-04-30 @ 00:03:19
Postat av: camilla

Tänker ofta på hur fel det är att dessa papperslappar ska styra upp ens liv så mycket som det faktiskt gör ... Tror inte att själva pengarna gör en lycklig men det måste åtminstone bli lite lättare att leva för du har inte bekymret över dej hela tidan att pangarna inte räcker och det gör ju att man mår skit så pengar i lagom mängd så att man kan betala för sej och sen kunna unna sig något UTAN att behöva lida för det restan av månaden det borde vara allas rätt tycker man ... men en dag kanske ... vem vet ... ha en underbart skön Valborg är ju toppen väder ... ha det gott...

2009-04-30 @ 07:44:25
Postat av: carlie

hejsan är det din dotter? hur gammal är hon?

2009-04-30 @ 08:04:11
URL: http://carlie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0