Nu är det fest

För nu firar jag mitt 777 inlägg.
Tydligen det bästa man kan få om man spelar också, riktigt coolt!
, tänker ni avundsjukt, vad ska du nu göra för kul?
Jag ska gå en runda, för Thess är här och kan passa.
Sedan ska vi kolla på en film jag började titta på igår.
weeeiii!!
Ska bli så kul!

I alla fall, måste börja röra mer på mig, börja träna, fast det har jag inte tid med så får börja gå ut och gå samt jogga.
Ska se till att jag börjar med detta ordentligt nu!!

Var hemma hos pappa innan, Thess skulle bjuda på mat men jag lagade till hälften av den själv.
Satt sedan och pratade med Thess ett bra tag innan vi stack hem.

Jag försöker fixa ett inlägg till innan, men jag lyssnar just nu igenom mitt fall om psykoanalys. Ganska intressant faktiskt.
Eller egentligen, riktigt, grymt intressant, älskar psykologi och tycker det är så så intressant, så jag tycker bara det är kul att lyssna på detta.

Återkommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0