Mee

, då tror jag att jag gjort allting jag ska ha gjort idag..

Känns SÅÅÅ skönt att inte ligga efter vad gäller någonting längre.

Är stolt över mitt uppträdande på Väla också idag när jag var i Helsingborg. Jag undvek skickligt alla butiker som kunde leda till frestelser och ett uppträdande i form av tårar.. Okej, jag kanske överdriver lite när jag sa att jag skulle kunnat börja gråta, men att jag skickligt undvek alla frestelser är en sanning i sig.
Litet survival knep sådär när man inte har pengar: Undvik all form av frestelser.
Alltså ska man egentligen låsa in sig i lägenheten ett tag, hmm.. men det skulle nog inte gå så bra så jag får köra med mitt gamla knep när jag är ute: Bit ihop käkarna så hårt att du tror tänderna ska gå sönder. Funkar fin fint.

 

Ohh..kolla in, nu börjar sex and the city.. visserligen sett alla avsnitt ungefär, men ändå :) Man kanske lär sig något, vem vet? Jag är ju inte den som är den..

Vet ni?? :) Imorgon ska jag ligga i min säng och skicka iväg mitt blogginlägg innan jag kliver upp.. yes vad skönt det kommer kännas. Dock är min mjölk slut, så kan inte dricka något morgonkaffe :( Buhu!!

God natt sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0