Kom ihåg

Note to me :

Lägg dig inte i sängen med en ljudbok när du är trött men tänker lyssna på det i några timmar.
Im only falling asleep = not good (riktigt slönt dock)

Yes, ikväll ska jag snylta in mig hos min syster, hon lagar mat ikväll.
Jag är grym på att överleva utan några pengar faktiskt.
Mitt största problem nu är inga cigg, inga pengar.
Suck, detta beroende.. lustigt vad snabbt man vänjer sig vid saker och blir beroende faktiskt.
Pratar inte bara om cigg nu.
Dock är ciggen det beroende som hållt längst. Ja, förutom beroendet på att leva, andas osv.
20 maj fyller jag år :) 24.. ska sätta mig snart och knåpa ihop en liten önskelista tänkte jag.

Ska hämta en dotter nu.. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0