Knappast vaken

Ja ja ja jAAAA! Jag är vaken.

Som ni säkert märker är jag ingen morgonmänniska. Och det blev ju inte tidigt igår.
Men kaffet är på i kaffebryggaren och sedan ska jag ut för min morgoncigg vilket kanske får mig att vakna till.
Har egentligen en tenta idag, men jag struntar i den. Jag har inte alls förberett mig så som jag ska (dåligt jag vet)
Man kan man skylla på nykär? Äsch ska inte ens sitta här och försvara mig själv, det är dumt och idiotiskt rent ut sagt.

Min kära syster ringde också, innan när jag var halvvaken. Hon sa något om eurostop så får ringa upp och kolla vad hon sa nu igen
(Ring väldigt sällan och bestäm saker med mig när jag sover, jag kan nämligen låta väldigt vaken, men du kan bli väldigt bortglömd och förträngd sedan)

Skriver mer efter kaffet ok!?!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0