Jag lever

Så, nu känner man sig lite bättre, men en aning stressad.

Har alltså varit i skolan idag några timmar, mådde inte bra då.
Åkte sedan hem till T och somnade, sov tills klockan var alldeles för mycket.
Nu är Emmah hämtad, och jag har lovat mamma att följa med på åminelsen, vilket är en viktig tillställning för Jehovas vittnen, för ett vittne är ju vad min mamma är.

Hade riktigt kul igår, och jag kommer ihåg allting, men jag vet inte riktigt vad som gjorde det så roligt.
Tiggde om en låt till utav Dj:n på rumänska, sa snälla på rumänska, men jag kommer inte ihåg nu vad det var.
Träffade några engelsmän.
Dansade med Sandra
Pratade med trevligt folk, Linnea, Micke, Ben, Sandra, Ante, och allt vad de hette. Joanna var också där men stack tyvärr iväg ganska tidigt. Dock med giltlig anledning :)
Drack en del
Och vad med T.
Ungefär så, tyvärr kommer inga bilder nu, för de har T.
Ska hoppa in i duschen nu och göra oss iordning. Men jag skriver när jag kommer hem igen.

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0