Jag är imponerad av mig själv, och Thess

Så, nu ska ni banne mig få höra.
Idag har varit en så aktiv dag att jag själv är förvånad, kan knappt tro det.
Tack och lov imorse kom jag upp, anledning okänd
Klädde sedan ut Emmah till påskkärring

Bättre bild kommer sedan


Följde henne till dagis, gick alltså till dagis.
Sedan, och nu kommer det............

Har jag gått 5 km, joggat 1 km, sammanlagt 6 km.
I steg har jag alltså gått 6789 steg, och klockan är bara 1.

Har hunnit laga mat, äta den och nu sitter jag här, nyduschad.

Känner mig riktigt riktigt imponerad.
Anledningen till att jag bara joggade en km, (märk här att jag faktiskt är förvånad över att jag orkade jogga så långt) är inte att lungorna och hjärtat blev ansträngt. Det var benen som inte orkade.
Kittlades riktigt mycket när blodet kom igång till delar jag var osäker på fanns i mig. Coolt!!

Nu ska här lyfttorkas, drickas kaffe och plugga

Skriver more later

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Nu kör jag igång en live chatt där du kan fråga vad du vill om MTV sucen the hills! Kika in och se hur du ska göra för att delta! :)

2009-04-08 @ 19:51:17
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0