Hos mamma

Sedan åkte vi till mormor/min mamma och hennes man Morgan.
Där är Morgan i full gång med att måla om källaren, mitt och Emmahs gamla tillhåll

Precis där han är nu, stod min säng


Sedan bjöds det på jordgubbar, men glass och grädde



Och kaffe med mjölk och grädde. Riktigt uppskattat då mitt kaffe tog slut imorse


Jag fick en massa saker av dem också, en köksgardin jag ska kolla passar, ett skohorn vilket var väldigt uppskattat, kaffe vilket får mig att älska dem, och en riktigt söt tröja till Emmah.

Jag säger ju det, jag är ganska bortskämd, för allting löser sig alltid för mig.
Jag tror faktiskt lite grann på "the secret" för egentligen, det fixar ju sig alltid.
Vilket får mig att bli väldigt tacksam och ödmjuk till allting omkring mig, alla nya människor, alla händelser omkring mig osv.
Jag hoppas bara att jag får det där nattjobbet jag är ute efter, för annars blir det problem. Men som sagt, en positiv livssyn ska man försöka med, detta ska inte vara en negativ blogg.

Sedan gick jag ut och gick, haha, den meningen blev rolig, gick ut och gick.
Men mer om det senare, ska ringa en viss Mr T. eller Mr P som vissa säger.
Egentligen brukar jag säga hans riktiga namn, men jag skriver alltid T av bekvämlighet.
Nästan lite som Carrie i Sex and the city, hon säger ju alltid Mr Big. Mr big- Mr T, eller P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0