God morgon

God morgon allihopa!
Hoppas att ni allihopa vaknar till en helt underbar lördag.
Idag kommer jag ha fullt upp nästan hela dagen, men det gör inget.
Ska bli skönt att få det mesta färdigt och gjort och den känslan är skön på kvällarna.

Emmah är på riktigt bra humör idag, och det är jag också.
Skönt att vakna utvilad

 

 

Det enda som är tråkigt med dagen är att jag kommer missa världens fest ikväll :(
Men det finns inte så mycket att göra åt det, så jag får försöka vända det till något positivt.
Kommer inte på riktigt nu hur jag ska vända det, men man ska inte gå runt och gnälla, när man faktiskt har det rätt bra så..

Ska titta igenom mitt psykoanalys arbete nu, och sedan ta mig en runda till Halmstad.
Ska hjälpa Morgan med en soffa och träffa T en liten stund.
Skulle visserligen vilja göra något roligare än att plugga hela dagen, men måste man så måste man, och har jag slarvat så får jag sopa efter mig. Oj, vad vuxen jag låter, haha.

Som någon en gång sa till mig, du ser ut som 20, men låter som om du vore 30.

Kram och hej allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0