Fråga olle om...

Nope, lärde mig inte mycket!
Ingenting als för att vara exakt.
Nästan lite besviken, här sitter man och hoppas på ett lärorikt och roligt program, men allt jag fick var lite skratt då och då.
Suck, dagens program alltså..
De pratade om det här med att bli porrfilmsförstörd, hmmm..
En orolig mamma som kom på sin son med att titta på porrfilm ochatt han sedan skulle tro att det var så som i porrfilmen.
Ja visst finns det killar som tror det, men jag tror också att man lär sig rätt snabbt, förhoppningsvis ialf.

Ok appropå något helt annat, ja jag tycker att mobiltelefon ska förkortas mb, inte mob.
Har förkortat det mb i evigheter, och det har många jag känner också.
Fick vi den diskutionen ur vägen.
Känns skönt, som om en sten fallit bort från mina axlar.
Nästan, säger nästan så att man legat sömnlöst pga av detta innan jag lyckats få benen ur sängen (metafor) och kunnat säga det, men MB!!

God natt, sov gott. Massa kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0