Förresten

Jag och Jenny satt förresten utanför Maxi innan och försökte oss på vår lilla fond igen.

Stöd-Rebecca-och-Jenny-för-vi-är-fattiga-och-vill-kunna-handla-lite-allt-möjligt-fonden, hörde man oss ropa bredvid alla barn som sålde majblommor. Funkade inte


Angående de där barnen utanför Maxi som sålde majblommor, waow, en hel klass tror jag det var som slängde sig över allt som rörde sig och försökte sälja sina små majblommor. Inte konstigt att folk inte gav mig och Jenny något så försiktiga och försynta som vi var.

Hämtade Emmah och stack till biblioteket gjorde jag
Älskar ju att läsa
 



Kommer sedan hem och hittar en massa växter i mitt hem. Och vinäger samt olja. Gissa vem det var som lämnat detta?
Just det, vi har våra aningar eller hur? Älskar växter också, levande blommor och sånt


Nu har Emmah råkat somna i sängen, helt slut antagligen. Måste dock väckas snart annars kanske hon somnar för sent ikväll, inte bra. Jag ska se vad jag kan göra för mat, är hungrig.


Kommentarer
Postat av: bubbeltuggummiflickan

sorry det var nog mitt fel.. jag beggade inte tillräckligt bra såg det ut som på bilden ;) HAHA.. Men alla de dära ungarna tillsammans var ju läskiga! tror nog inte de fick sålt en ända! Vem blir inte rädd när en hel skolklass med 10 åringar hoppar på en "KÖPA MAJBLOMMA" !!!!

2009-04-23 @ 03:09:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13634

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0