Färdigfixad

Så, då var man tillfixat en aning. Redo att gå ut en runda



Emmah idag, i ett rörigt rum, men det beror på att jag håller på att rensa ur min garderob på kläder som jag aldrig använder eller som är för slitna och söndertvättade


Jag idag, behöver duscha mitt hår, men det är bättre jag gör det ikväll tänkte jag.
Så kör på uppsatt idag.

O nu ville Emmah titta på en sak så får vänta några minuter med att gå ut.
Tänkte ta en runda till kiosken och förbi en lekplats med henne, det är lördag idag så hon ska få lite godis.
Typsikt, kom på en sak, men jag har lovat mig själv att inte skriva för mycket om min dåliga ekonomi här så det var inget.

Kanske skulle ta på mig ett par byxor också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0