En solig dag i april

Så, en helt underbar dag i solen snart till ända.
Nu måste jag fokusera på kvällen. Jag ska på något slagt sexparty med sexigt som tema, suck, och jag har verkligen inte en aning om vad jag ska ha på mig, verkligen inte en aning.
Kommer till slut sluta med att jag tar på mig ett par slappebyxor och ett linne känns det som...

Här kommer iallafall lite bilder



Den bilden är liten med flit, Thess tog den i ett svagt ögonblick


Kolla vad jag fick idag, imorgon ska jag spela och hoppas på att vinna något :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla igenom kläderna.. Suck!!!!
Men förhoppningsvis blir det roligt sedan.
Man vet bara inte riktigt om man kommer komma överklädd eller underklädd.
Killarna slipper, vilket jag tycker är en aning orättvist.
Hellre överklädd än underklädd tror jag att jag sattsar på.

Bye bye



Ps, Nej T, din ide från igår om enbart det där håller inte, vill ha lite mer på mig än så ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0