Efter skolan

Okej, efter skolan satt jag och filosoferade i väntan på Mr T.



Han hade min bilbarnstol så han och Jenny dök upp efter en stund.
Gissa vad killen då gått och köpt ?



För er som inte ser eller fattar vad det är. Foundation från HR, alltså Helena Rubinstein.
Något av det bästa märket på marknaden. Det och Dior ligger högt på min lista. Nej vi snackar inte märke, vi pratar om kvalite, hållbarhet och känsla.

Saken var den, att min gamla sådan har tagit slut, och imorse stod jag, trött och seg i ett vitt Odd Molly linne (långt) och försökte få ut det absolut sista i flaskan. Självklart så sprutande det absolut sista ut så det hamnade på mina jeans och tunikan. Kul, eller inte nej.
Jag var ganska irriterad och när jag blir irriterad blir jag det på ALLT, på min ekonomi, på saker jag inte har, saker som inte fungerar, saker som fungerar, min barndom osv. Det finns liksom ingen gräns.

Men helt plötdligt dyker en kille upp som liksom bara löser några av ens problem bara så där. Jag är grymt lyckligt lottad!! Hoppas ni alla träffar någon liknande, för min älskling behåller jag själv tack. Do not touch! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0