Duktigt duktigt

Så, nu har jag gått 2500 steg, duktigt duktigt!!
Så nu ska jag och Thess äta chips, choklad och titta på film.
Har man gått 2500 steg så får man, så titta inte så där på mig. Tänk inte ens så..
Hmmf..

Har barnvakt imorgon, så ska på personalfest.
Okej, inte för att jag är anställd av någon osv, men hallå liksom. Så noga behöver vi inte vara.
Och så länge inte alla står och tävlar om vem som kan räkna snabbast  så kan det nog bli ganska kul.

Höll på att trampa ihjäl en groda innan, vi pratar om 3 mm ifrån.
Usch vad äckligt, och den var stor, som min hand typ



Thess köpte en rätt snygg vårjacka idag på H&M, väla för bara 200 kronor

 

Nu ska jag röka
jajajaja.. vilket tjat det är på er om det där med gått 2500 steg/hälsosamt och sedan äta chips och röka...
Jag tänker njuta ok! Hehehe

Önskar er en trevlig tisdagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0