Dagens motion

Då har man hunnit med dagens motionspass.
Dagens pass innehåll kondition, lår, rumpa, armar, rygg och ben. Eller egentligen hela kroppen.
Kan rekomenderas.
Att klippa min gräsmatta med en handdriven gräsklippare.
Vissa ställen har nog inte blivit klippta på ett bra dag, där fick man hålla på fram och tillbaka, hit och dit, för att kunna klippa från alla ställen så att gräset blev kort.
 Hon som bodde här innan erkände ju innan jag flyttade hit att hon hatade trädgårdsarbete och inte klippt gräsmattan ofta. Jag märkte det, tackar!
Att gräsklipparen sedan bråkade med jämna mellanrum gjorde det hela mycket jobbigare.

Så nu sitter jag helt svettig och det känns i armar och ben ordentligt.
Känner mig duktig.
En timmes work-out pass, samtidigt som man gjorde nytta.

Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0