Cameron Diaz

Man är så van vid att se henne söt, gullig och rolig

Som på de här bilderna


  

Sedan ser man den här bilden och känner knappt igen henne. Så vacker


Sedan ser man dessa bilderna och tänker, oj, sexig.


Fast här känner man knappt igen henne heller


Hon verkar vara en oftast glad människa, med en massa personlighet och mycket skratt.
Någon som vet något nytt om henne? Någon ny film? Är hon fortfarande ihop med Justin?

Sminka sig som henne: sattsa mycket på basen, huden, lite rouge och naturliga färger runt ögonen så som brunt och grått. Hon är aldrig översminkad, utan kör mer på den naturliga looken.

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga mig innan, men NU, nu SKA jag! (snart) :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har aldrig tänkt på hennes om något speciellt förrän nu faktiskt

2009-04-28 @ 00:21:48
Postat av: Eleonora

Hon är riktigt duktig

2009-04-28 @ 00:27:00
Postat av: Madde K

Hon är så söt! Riktigt bubbligt skratt. Är inte säker på om hon är ihop med Justin, har en vag känsla av att det är slut, men jag kan ha fel hehe.

2009-04-28 @ 09:29:33
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Cameron är så fin!

2009-04-28 @ 19:55:07
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0