100 olika sätt

Haha, appropå något annat, såg att min klasskompis Ellie hette nu på msn :
En man är ingen man för att han älskar med 100 olika kvinnor, en man är en man om han kan älska med en kvinna på 100 olika sätt

Nej, inga tankar om den inlägget, bara var lite coolt för samtidigt funderade jag på att någon gång läsa boken "Casanova" om den finns i bok. Vet inte riktigt varför jag tänkte på Casanova när jag såg att hon hette det men tror det var för att jag läste om han som spelade casanova och som nu är död.. hmm, varför jag förklarar detta så djupt är en aning oklart.
Stackars förvirrade hjärna brukar jag tänka ibland.. sedan brukar jag klappa mig själv på huvudet lite.



Just det, behöver ju tänka nu.. så, nu stängs datorn av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0