Whitestrips

Nu har de kommit, mina Whitestrpis som jag och David beställde från E-bay. Det ska vara plåster som jag sätter på tänderna, morgon och kväll i 30 min, 2 ggr om dagen, så ska tänderna bli vita:) Kostade bara 230 kronor, och om det funkar är det ju lätt värt det.
Så får se om det funkar, men jag har hört att det verkligen ska göra det så. Måste sluta röka med så inte tänderna blir gula sedan igen, och kaffe med sugrör, haha.

Satt på Espressohouse hela förmiddag eftermiddagen och försökte plugga. Mellan 12-13 gick det riktigt bra, sedan var det alldeles för mycket liv runt omkring mig, plus att jag var okoncentrerad. Men lite fick jag gjort iallafall. Det är huvudsaken.

David kom med ett förslag idag, om jag har råd att betala 25% på flygbiljett till USA över jul så betalar han och hans föräldrar resten. Åh vad kul det skulle vara:) Men jag måste ha råd att åka i Februari med. Shit vilka i-land problem. Finns så mycket man vill.

Men nu ska jag snart prova ett sånt där strips, så får vi se om det funkar:) Hör av mig sedan.

Kommentarer
Postat av: Elina

ha en bra dag :) !

2008-10-13 @ 17:58:08
URL: http://www.theelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0