Väldigt fundersam

Kanske beror på att jag är sjuk.. hmm.. precis pratat med David också
Alltså, vi har det bra, vi har kul, men ofta blir det missförstånd, det är rätt jobbigt,
Han är amerikan och rätt impulsiv, van vid att prata fort och allt det där. Jag är svensk, pratar visserligen fort på svenska men inte på engelska, och ibland ger han mig inte riktigt den tiden heller.
O i svenskan har vi rätt mycket tonfall som på engelska betyder något helt annat, och vi båda är impulsiva, så, vi får verkligen kämpa, haha.
Samtidigt, suck..

Innan när jag satt i soffan somnade mitt ben utan att jag kände det, så när Emmah vaknade till och jag skulle springa och ta henne så BOOOM ramlade jag i golvet, känns nästan som om mina tår är brytna nu. klumpiga jag, inte så hemskt ovanligt att det händer.

Ialf, nu har jag lagat min kofta, Emmahs klänning, mina jeans och en annan tunika jag har. Skönt att få de överstökat, plus att dopbroderiet till min kompis son aldeles strax är färdigt. Ska med bli skönt, ska bara få reda på exakt födelsevikt och längd.

Sov gott allihopa, nu ska jag krypa i säng.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: rebecca

jasså, vart bor du?

2008-10-20 @ 23:28:01
URL: http://rebekaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0