Usa, trött och en massa mail

Ja ni, då var snart denna dagen till ända med. Hoppas ni haft det bra allihopa idag. Min dag har faktiskt varit helt okej.
Har en del planering att genomföra och ekonomi att kolla igenom. Funderar på om man skulle ut och springa sedan, men har inte bestämt mig. Klockan börjar bli rätt mycket med, fast det är skönt att springa, eller om sanningen ska fram så joggar jag nog snarare i slowmotion, men ej, konditionen och snabbheten kommer nog en dag:)

Pratade med David idag, han verkar ha haft världens otur, haha, först krånglade hans bankdosa, men banköverföring. Han försökte köpa en ny Kamera för klumpedunsen tappade den när han var i Gbg. Så tydligen nu tror de, att iomed han försöker överföra pengar från Sverige, från ett konto i Usa, att han är en hacker och snott identiteten med kort och bankdosenummer.
Medans han sitter och försöker lösa detta problem häller han upp apelsinjuice i ett plastglas samtidigt som han är vrålhungrig och ska äta pommes. Av någon anledning är det en spricka i muggen, och all apelsinjuice spills ut på all pommes.
När han sedan häller upp ett nytt glas i ilskan, och sväljer, börjar han hosta, rakt på sin nya macbook.
Jag säger då det, en olycka följa alltid av talet 3. Händer något dåligt, kommer det hända 3 gånger sammanlagt.
Detta är faktiskt en teori jag tror på, då den nästan alltid visar sig vara sann. Har ni tänkt på det?

Köpte nya gummiband till Emmahs hår idag. Hon börjar ju få så långt hår, och jag måste alltid ha det uppsatt på henne. Funderar på att klippa det, men samtidigt, det e så fint med långt hår med på henne:) Jag har alltid beslutsångest vad gäller allting, så typiskt mig. Köpte med nya bomullsrondeller till mig, behövs alltid, till det mesta, så, bra köp.
Ibland kan jag, lyckades tillochmed titta på kläder på både HM och Indiska utan att köpa något, fast fick slå till mig själv hårt 2 gånger innan jag fick mig att gå ut därifrån. Fast, alltid något, det finns ju så grymt mycket fint.
Fast man behöver inte allt, fy vad onödigt mycket vi slösar på kläder och annat, speciellt med tanke på hur andra mindre lyckligt lottade har det. Hmm, nu blev jag visst djup igen. Och med de avslutsorden ska jag tvinga mig själv ur soffan och ut i mörkret.
-Upp med rumpan Rebecca
-Vill inte
-Jo, upp med den nu, nyttigt för dig
-Nej, trött, mörkt
-Nu pallrar du din rumpa upp och ut, fatta!!!
-Hmm, men, kanske imon, snälla
-NEJ, NU! KOM IGEN, IMON KOMMER DU INTE GÖRA DET SÅ UT NU
-suck, okej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0