Trött och hängig

Så, även fast jag inte drack speciellt mycket igår, hade jag världens bakisfylla i morse, usch, fick upp o spy i Davids lyhörda badrum, och sedan lägga mig och sova igen. Sov från 12 - 15 igen, o sedan kändes allt lite bättre, så nu ar jag bara seg.
Min kropp gillar verkligen inte alkohol, den råvägrar dagen efter och gör allt för att bevisa att den inte vill. Ska lyssna bättre på den, men till mitt försvar är det ju väldigt sällan jag dricker.

Så pinsamt med, jag vet att jag snackade en massa seriöst med David igår, men jag kommer inte riktigt ihåg, plus att det var sånna frågor man kanske ska vänta lite med att fråga, haha, nästan pinsamt. Typiskt mig att prata på och fråga för mycket med, om pinsamma saker, eller lite känsliga saker.

Nu sitter jag med en whiteningstrip i munnen, och ska alldeles strax gå upp o laga mat, färsk pasta, så tänkte jag göra en pasta sås på bacon, lite kassler, creme fraishe och lite kryddor, får hoppas det blir något gott.

kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0