Serious talk is over

och det han ville veta var vad jag faktiskt tyckte om honom. För tydligen är (vet inte om det gäller mig eller alla svenskar) det väldigt svårt att läsa av mig, om vad jag tycket. Ibland vet han och känner att jag tycker om honom, men ibland blir han mer osäker, som när jag är tyst och tänker eller något. Men jag vet också att jag ser rätt allvarlig ut när jag tänker.
Iallafall, han tycker om mig, och jag tycker om honom. Nu är det utrett iallafall.
Sedan har vi nu bestämt hur jag ska göra med USA resan i vinter. Vi åker:) Vi struntar nog i resan i Februari, men vi åker i December, över jul. Det kommer bli så kul. Så nu ska man lyckas få ihop pengar utav sitt lilla CSN bidrag och lån som man tar.
Hm, måste få tag på en billig bra vinterjacka till både mig och Emmah. Ska nog funka.

Så, kvällen är räddad, haha, och nu är allt lugnt.

Otroligt att jag har det liv jag har ändå. Jag har haft rätt mycket tur med allting. Även fast min relation med mina föräldrar inte är den bästa, och mycket här i livet får man ta itu med själv. Att ha någon som verkligen stöttar har varit ovanligt, men jag har verkligen klarat mitt liv bra, so far. Fast, jag är bara 23 än så länge:)

Kommer blogga från USA också, men jag kommer ju inte kunna använda åäö, så läsningen kommer bli svårare för er allihopa:)

Såg att Blondinbella äntligen godkänt kommentarerna. Hon behöver vila, hitta sig själv, för nu i slutet handlade allting om olika kampanjer, shopping och allt hon hade som vi andra inte hade. Kan ju vara skönt o kunna läsa om någon annan som lyckas från botten, eller som skriver roligt och intressant. Inte om någon som haft flyt sedan den föddes.

Sov gott allihopa, imon ska jag ha kul på Kåren festen. (Kåren, för er som inte vet, är en förening som är sammankopplad med högskolan och studenterna och varje onsdag har de fester för studenterna, plus en del andra arrangemang)

Ps, jag vet att jag är jätte dålig på att stava, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0