Myskväll med Corona och Lime, världsekonomin går ner

Okej, riktigt lång dag idag, så nu ska jag unna  mig några öl, corona med Lime. Det var Davids ide iomed min dag har varit så stressig.
Vill verkligen åka till Usa i Februari med honom, och sedan om vi fortfarande är tillsammans, bo där över sommaren, men vi får ju se hur det går med världsekonomin. Tydligen är de verkligen stressade nere i USA, folk vet inte alls hur det kommer gå med sina pengar, och en mångd har verkligen förlorat hur mycket som helst på börsen.
Här i Sverige märker vi ju inte speciellt mycket, än, men vi får se om det kommer något.
Som Davids pappa sa igår, går USA ner, går resten av världen ner. Hmm....

Usch, var med om en pinsam sak igår, men jag kan inte berätta det, det är alldeles för privat.. usch, haha

Ne, ska mysa mer nu o snart lägga Emmah.. kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0