Mc Donalds, en massa frukt, o att gå på Maxi sent på kvällen

Så, fick ett ryck och skulle äta på McDonalds, tänkte ta med Emmah och bara ta Mc Driven. Men på vägen dit kom jag på att jag kanske va sugen på färdiga revbensspjäll med färsk baguette och lite sånt. Så gick in på Maxi. Klockan va halv 8 ungefär, och det va inte mycket folk, riktigt skönt, Emmah kunde springa omkring och titta på saker, och jag kunde ta allt i mitt tempo. Blev att jag köpte en massa frukt, inlagd vitlök, och en massa tranbärsdricka samt blåbärs dricka från Jokk. Jag har helt fucked up Ph värde där nere (ni vet vart) och jag vet att det kan hjälpa med en massa vitaminer, äta bättre samt dricka en hel del nyttigt.
Plus att jag älskar de dryckerna, dyra, men så värt det, dricker oftast vatten iallafall så kan unna mig sånt då och då. O, köpte Tropicana juice med, finns det någon bättre.
Har ni förresten tänk på hur dåligt det är för naturen med kolsyrat köpevatten? Mycket bättre att dricka vatten från kranen, jag vet, inte lika gott, men ändå, det är då jag tar tillfällen i akt att unna mig saker, som tropicana juice eller Jokk drycker.
Kanske låter fjuttigt att unna sig såna saker, men jag uppskattar det så mycket mer då:) Jag begär inte allt här i världen:)
Tro det eller ej haha

Iallafall, sedan ville Emmah fortfarande ha McDonalds, och jag hade ju faktiskt lovat, så körde inom där, (haha, o precis innan skrev jag om äta nyttigt och va rädd om naturen, usch, jag e hemsk)
Jag köpte McNuggets som jag och Emmah delade på, med coca cola, dricker väldigt sällan läsk då det blir så äckligt sockrigt och klibbigt på tänderna, men nu ville jag ha det, och Emmah fick en Happymeal med en gullig bok till.

Nu sover gullungen i min säng, hon ville så gärna sova där, och jag kunde inte säga nej.. Hon är aldeles för go den ungen. Så trodde hon att hon skruvat på locket på sin juice, och så började hon skaka på den, fast den rann ut överallt, då tittade hon på mig med sina violblå ögon och darrar med läppen och säger, oj, förlåt mig så hemskt mycket mamma, jag hämtar papper. Haha, lillgammal, man kan ju inte bli sur, vi alla spiller då och då.
Det läskiga med henne är att jag vet att hon är väldigt lik sin pappa, men jag kommer knappt ihåg hur han se ut, har inte sett honom på säkert 2 år. Hmm, känns så väldigt länge sedan allting hände mellan honom och mig. Känns som ett väldigt avlägset minne bara, knappt ett minne ens. Fast det är ju hans val att inte träffa henne, gud ska ju veta att jag gjorde allt för att de skulle ha kontakt, men vill inte han så är det inte upp till mig längre.

 
Onyttigt, fast man kan få McDonalds mat att se godare ut, da da
Nyttigt, ser så gott ut det med, hehe.. duktig jag är



Ne, plugga nu.. kram kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Klicka på tävling under läsvärda inlägg så står det hur du ska göra för att vara med :)

2008-10-21 @ 22:55:24
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: c h e r r y r a i i n . b l o g g . s e

Sv: Det finns det säkerligen, men min åsikt är i vilket fall att jag tycker det är aningen dumt att skaffa barn så pass tidigt, både för barnet och sig själv, sen finns det ju alltid undantag!

2008-10-21 @ 23:04:48
URL: http://cherryraiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0