Måste ingenting, finns inga måsten.

Så, dagen till ända. och inte mycket nyttigt man fått gjort idag.
Fast, förra terminen gick jag hos en livsförändrare och han lärde mig att det inte finns några "måsten". Man skulle aldrig tänka att man måste, utan att man borde, eller det skulle vara bra för mig, eller, jag vill inte, orkar inte. Tydligen är måste ett negativt ord, och tänker man så sliter man ut sig i längden. Så sant, därför anser jag att idag fanns inget allt för mig att göra, tog det lugnt:)
Han lärde mig mycket, grundbehoven sömn och äta ska alltid finnas på ens dagliga lista.
Som han en gång utryckte det, det finns bara ett måste här i världen, och det sköter naturen själv. (Jag hoppas ni fattar vad han menade, det gjorde nämligen inte jag från början, haha)

Så, varit med David hela dagen idag. Vi tog några roliga kort innan. Haha, macbook har ett skitroligt sådant program så det var kul. Sätter in dem till er:)

Men nu ska jag sova, imon är det föreläsningar och "annat som skulle vara bra för mig att få gjort"

Kram på er allihopa!:)

Vi tog en snabb avstickare till Grekland igår med, skulle se soluppgången men en massa tjejer stötte på honom och som ni ser gillar han det så var tvungen att dra honom därifrån. Haha, skoja


Jag, Thess,Marilyn Monroe stuk och en David som inte syns i bakgrunden förutom texten på hans tröja


Joanna, min kära klasskamrat, Jag, och Thess
'

Här är vi superhjältar eller något, ser ni min biffiga arm, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0